петак, 27. новембар 2009.

Dok se Vlasi ne dosete..

Kocić navodi da štednja ne daje željene efekte zbog „sistemskog kriminala i korupcije“ gradskih uprava i institucija, a sve ono što se može uknjižiti kao pozitivan primer plod je saradnje sa pojedinim republičkim ministarstvima od kojih se s teškom mukom izvlači novac za infrastrukturne objekte.
- Od 19. marta do danas dao sam na desetine naloga u pravcu maksimalne štednje po svim osnovama i racionalizacije, ali moram da priznam da efekti nisu onakvi kakve sam očekivao. Razlog leži u činjenici da sam opstruiran od strane sistema, čak i od mladih ljudi. Primera radi, nije ispoštovana naredba o prilagođavanju koeficijenata po uredbi Vlade Srbije, pa ni nalog da se ukinu neselektivne stimulacije. Kada sam izdao sledeću naredbu po kojoj samo ja mogu da potpišem rešenja o eventualnim nagradama i stimulacijama, oni su se dosetili kako da me prevare, pa su na ime prekovremenog rada u nekim upravama podelili skoro duple plate - objašnjava Kocić situaciju u gradu čijem budžetu preti bankrot.
Kao jedan od mnogih izigravanja naredbi, Kocić navodi i enormne račune za fiksne telefone.
- Kada prekorače limit na mobilnim telefonima, budu isključeni. Ko želi da koristi službeni, mora sam da plati. Ali prešli su na fiksne. Bio sam u šoku kada je iz „Telekoma“ stigla vest da će nam biti isključeni telefoni i da smo izgubili „vip“ status zbog neplaćenog duga od šest miliona dinara. Jedan od mojih prvih saradnika iz Uprave za finansije je krio tu situaciju - kaže gradonačelnik i dodaje da su mnogi činovnici suspendovani zbog sličnih podvala i da će najverovatnije dobiti i otkaze.
No, da nije baš sve crno, Kocić navodi i pozitivne primere.
- Nijedan načelnik i direktor, sem jednog, ne pravi račune po kafanama na teret grada ili preduzeća. Moj kabinet na primer ima nulu na ime reprezentacije - priča Kocić.
Ipak, da ima rezultata u stezanju kaiša pokazuje uvećani dnevni priliv u budžetu i to zahvaljujući novom načelniku Uprave za finansije, odnosno lokalnoj poreskoj administraciji. Po tom osnovu sada se dnevno u kasu slije do 10 miliona dinara, što je doprinelo učestalijoj isplati plata zaposlenih. Osim toga, dugovanja Direkcije za urbanizam smanjena su sa 380 na 250 miliona dinara, a pri tom je asfaltirano na desetine ulica i trgova.
Kao pozitivan primer gradonačelnik ističe i JP „Pijacu“ čiji je direktor Ivan Mladenović rigoroznim merama štednje smanjio dug sa 15 na četiri miliona dinara, tako što je, između ostalog, otpustio nepotrebno obezbeđenje jedne od privatnih firmi i otvorio prodavnicu na Stočnoj pijaci koja je za nekoliko meseci donela dobit od milion dinara, a od Nove godine uplaćivaće 10 odsto prihoda gradskom budžetu.
- Uveo sam štednju na svim nivoima, ali gradonačelnik je veoma zahtevan i strog, pa uvek zahteva više - priča Mladenović, protiv čijih prethodnika je gradonačelnik podneo krivične prijave za kupovinu luksuznih automobila, odela i „bahanalije“ po kafanama.
Preuzeto:Blic
Jos ce vode proteci Veternicom dao se cinovnicine dovedu u red... zivo me interesuje staje preduzeto protiv cinovnika koji krse naredbe gradonacelnika...

Нема коментара:

Постави коментар