среда, 11. новембар 2009.

Gradski prevoz


Nakon odluke da se gradski prevoz u Leskovcu poveri privatnim prevoznicima, počelo je da se dešava da prevoznici menjaju termine polazaka. Ovakva odluka izazvala je negodovanje građana koji, kako kažu, sada moraju da se prilagođavaju prevoznicima i ne znaju nove termine prevoza na već postojećim linijama.

Recimo, „Pešić“ prevoz, kome je dodeljen najveći broj linija, po rečima građana koji ga koriste, ukinuio je pre nekoliko dana četiri termina na liniji Vinarce-Leskovac.

„Jutros sam morala da pešačim puna dva kilometara, a onda sam od Konjičkog kluba uzela taksi i platila 200 dinara kako bi stigla na svoje radno mesto. Uz to, posedujem mesečnu kartu za prevoz,

Jednostavno, prevoznik je odlučio da više ne vozi putnike u 9 i 10 ujutru, u 17 sati, a ukinuo je istu liniju sa polaskom u 22sata. Desetak ljudi, a možda i više nas, ima kojima radno vreme počinje u 9 sati. Sada smo prinuđeni da pešačimo kilometrima do posla ili da plaćamo taksi, kaže jedna od žiteljki Vinarca koja radi u centru Leskovca.

U „Pešić“ prevozu nisu želeli ni da demantuju ni da potvrde ovakve navode svojih mušterija, ali ističu da imaju jako velike probleme sa divljim prevoznicima. Takođe, kako kažu, neke od linija im nisu isplative, tako da su rešili da smanje termine polazaka.

„Privatni prevoznici sa kojima je grad sklopio ugovore moraju da ispoštuju svoje obaveze. Oni jednostavno ne smeju da menjaju postojeće linije, kao ni ostale stvake propisane ugovorom.

Ukoliko do toga dođe, grad će predložiti raskid ugovora i potražiće nove kandidate da vrše ovu delatnost“ objašnjava Saša Pešić, šef kabineta gradonačelnika leskovca.

Privatni prevoznici “Pešić”, “Frenki komerc”, “Cvetković” I “Mitić prevoz” obavljaju delatnost gradskog prevoza u Leskovcu, nakon odluke Skupštine grada u avgustu ove godine.. Ovakvom odlukom odbornika lokalnog parlamenta, grad je posle skoro jedne decenije, ponovo pokrenuo gradski prevoz.
Podsećamo, ovu delatnost, nekada je obavljao Jugekspres koji je prošao kroz tri neuspešna tendera i preti mu stečaj ili likvidacija.
Preuzeto:JUGpress

Tako i treba kad gradska vlast ne radi svoj posao, da ima vlasti bili bi kaznjeni za samovoljno menjanje reda voznje pa bi vozili li odustali... nigde na svetu sve linije nisu profitabilne negde dobijas negde gubis tako ti je to

Нема коментара:

Постави коментар