понедељак, 12. октобар 2009.

Alternativa

Ministarka za omladinu I sport Snežana Samardžić Marković rekla je JUGpressuizjavila je FoNetu da ne treba omladinu i decu kriviti za nasilje koje se dogadja jer oni moraju imati alternativu.
"Pored pritisaka I kaznene politike mora postojati I alternative" rekla je Samardžićeva i dodala da se zalaže I za zabranu agresivnih I militantnih grupa medju mladima ali I za drugačiji viid institucionalnog delovanja medju omladinom I decom.
“Mislim da je neophodno najpre sport odvojiti od nasilja. Nažalost, nasilje postoji u društvu od ranije a u sportu je samo manifestocvano. Ali, ja mislim da sport ima načina da se izbori I sa nasiljen u sprtu I društvu. Jedan od ključeva za to je da deca ne budu na ulicama već na sportskim borilištima”.
Ona je kao drugačiji vid delovanja medju mladima pomenula kancelarije za mlade kao i nevladine organizacije koje ih privlaže drugim aktivnostima.
"A povrh svega tu je I sport . Nije cilj da svi budu šampioni već da se svi bave sortom, što bi značilo I zdravu naciju”.Ona je rekla da nisu tačne tvrdnje da ne postoji politička volja da se nasilje na ulicama reši.

“Ja već dve godine radim veoma na sprečavanju nasilja u sportu. Pokrenula sam inicijativu za pooštravanje kazni za takva dela a onda su me mediji kritikovali što to tražim. Sada se pokazalo da ni to nije dovoljno”.
Ona je rekla da protiv nasilja ne može da radi samo Vlada več cello društvo.

“I mediji, NVO, škole, svi moraju da rade da se nasilje iskoreni”.
Ona je rekla da će 15.oktobra biti održana nova sednica Saveta za sport I da je lično molila premijera da bude na njegovom čelu.

“Molila sam mnoge moje kolege minister da se okupimo oko te priče jer samo zajednički front I dobra koordinacija mogu da daju neke rezultate na kraju”.
Preuzeto:JUG Press
Normalno je da mladi nisu krivi pa nisu oni to dobili rodjenjem nego su naucili od nas starijih... samo mi stariji zaboravljamo da smo i mi nekada bili mladi

Нема коментара:

Постави коментар