среда, 21. октобар 2009.

Nista novo

ekoliko članova Opštinskog odbora Socijlademokratske partije u Leskovcu (SDP Nebojše Čovića) koji su pre nekoliko dana nastavili svoj politički angažman u Socijlademokratskoj partiji Srbije Rasima Ljajića, odneli su sve stvari iz prostorija SDP-a u ovom gradu, pa čak i vrata između kancelarija, kao i vrata od WC-a,saopšteno je na večerašnjoj konferenciji za novinare.
Ovakvu situaciju danas je zatekao i predsednik SDP-a, Neboša Čović, prilikom primopredaje u Leskovcu.
„Doskorašnja predsednica lokalog ogranka naše stranke, Gordana Savić, je očigledno smatrala da ovako treba da izgleda primopredaja. Postupci nas samih govore najbolje o nama. Ja sam tim ljudima zahvalan za sve što smo uradili u proteklom periodu i poželeo sam im puno sreće u budućem političkom životu. Mi ćemo zasući rukave, osvežiti prostorije, kao i stranku u ovom ključnom trenutku preregistracije političkih partija“ istakao je Čović i podsetio da je Savićeva na isti način napustila Demokratsku stranku Srbije kada se priključila njegovoj stranci.

On je rekao da je zamolio Savićevu da prestanu bilo kakve pretnje članovima SDP-a u Leskovcu ukoliko ne slede njen korak i ne napuste ovu partiju.
„To su pretnje u smislu nekoga ko je trenutno na vlasti, pa sad preti nekome drugom: Otpustiću ti suprugu, zatvoriću ti radnju, poslaću ti ovu ili onu inspekciju... Ja se iskreno nadam da su ta vremena prošla pre 5. oktobra 2000. godine“.

Čović očekuje da će dva odbornička mandata SDP-a u gradskom parlamentu ostati stranci, kao i da će lokalna vlast to ispoštovati.

„Ne isključujem mogućnost da zakon ne bude ispoštovan. Ne bi me iznenadilo, ali mislim da nije korektno da vi odete iz jedne stranke u drugu i prenesete članstvo na neku od funkcija u opštinskoj vlasti, a da ste pritom sada ispred nekoga ko se još uvek nije ni registrovao, ili ste ispred samoga sebe. To bi moglo tako da ste na izbore pojavili kao grupa građana, u suprotnom nikako“ istakao je on.
Danas je u ovoj partiji dogovoreno da se postavi Inicijativni odbor od deset članova na čijem će čelu biti Goran Pavlović, a u skorijem periodu biće formiran i novi Opštinski odbor.

SDP je u Leskovcu, po poslednjoj evidenciji, imao 500 članova od kojih je u Opštinskom odboru bilo 128.
Kako je istaknuto na konferenciji za novinare, sa Gordanom Savić je „otišlo“ devetoro ljudi, ali se ne zna da li će to biti konačan broj.
Čović je rekao da je on sa Rasimom Ljajićem do sada imao dobru saradnju i da se nada da že tako i opstati.
"Zajedno mso radili na jugu Srbije a on je bio drugi čovek u Koordinacionom telu"
Preuzeto:JUGpress
Ma takvi smo mi ljudi, menjamo stranke ali navike nikako... sto je moje moje je gde god da krenem

Нема коментара:

Постави коментар