четвртак, 8. октобар 2009.

Sekira

Goran P. (46) iz Leskovca upao je juče oko 10 sati u prostorije Mesne zajednice „Milentije Popović“ i sekirom porazbijao skoro sav nameštaj. U isto vreme juče je jedna žena u Ulici cara Dušana sa sekirom u rukama presretala automobile i udarala po njima.

Na poziv preplašenih službenika u Mesnu zajednicu pristigla je policija, privela izgrednika i potom smestila na odeljenje neuropsihijatrije Opšte bolnice u Leskovcu.

Sekretar Mesne zajednice Ivana Jovanović kaže da je Goran P. najpre došao bez sekire i od službenika tražio socijalnu pomoć. Nezadovoljan njihovim objašnjenjem da nisu nadležni za socijalu, istrčao je iz kancelarije i za nekoliko minuta se vratio sa sekirom.

"Prvo je nasrnuo na jednog prolaznika, koji mu je umakao, a potom na mene. Kada sam sa ostalima pobegla, nastala je lomljava", priča Ivana Jovanović za "Blic".

Goran P. je, naime, polomio sva stakla na prozorima, dva stola, stolice, televizor i kompjuter. Ubrzo je stigla policija i savladala izgrednika. Prema pričama komšija, ovaj čovek je radio u službama obezbeđenja u Beogradu, a u nervno rastrojstvo upao je posle velike porodične tragedije.

U isto vreme u utorak je jedna žena u Ulici cara Dušana sa sekirom u rukama presretala automobile i udarala po njima.

"Izletela je iz stambene zgrade i sekirom udarila u moju 'zastavu 101', a potom i jedan 'jugo'. Dok sam parkirao kola, presrela je jedan kombi u kome su se vozila i deca i oštricom sekire lupila u njegov zadnji deo. Vozač kombija je dao gas i odjurio, a ja sam slučaj prijavio policiji. Rečeno mi je da je ta žena pre dve nedelje izašla iz psihijatrijske ustanove. Nisu intervenisali jer se radi o maloj materijalnoj šteti", ispričao je Leskovčanin M. N.
Preuzeto: mondo
Gotovo... narod podivljao... bice belaja

Нема коментара:

Постави коментар